5. Servis Metodları
5.1. Müşteri Limit Bilgilerini GetirMüşteri Bilgilerini Getir5.2. Limit Belirle5.3. Yeni İşlem Oluşturma5.4. İşlem Durumunu Aktifleştirme5.5 Ödeme Planını Getir5.6 Ödendi Bilgisinin Gönderilmesi 5.7 İşlemin İadesi5.8 İşlem İadesi Kontrolü5.9 Müşteri İşlemlerini Getir5.10 Müşteri Ödemelerini Getir5.11 Günlük Mutabakat servisleri5.12. İcraya gönderilen işlemin Bildirilmesi5.13. İcraya verilmiş işlemin Ödenmesi5.14 İcraya Verilen işlem için masraf tutarı girişi5.15 Müşterinin GsmNo Değiştirilmesi5.16 Müşterinin Durumunu Askıya Alınması5.17 Hata Kodları Listesi5.18 Müşteriye Özel Limit Tanımlanması5.19 Müşteriye Bakiye Yüklenmesi5.20 Toplu Olarak Ödendi Bilgisinin Gönderilmesi5.21. Satıcı Segmenti ile Ödeme planının Getirilmesi5.22. Mağaza Listesi